Aktuellt på skolan

100-dagars kalas

Tisdag den 30 januari firar klass F-1 100 dagar i skolan.

Öppet hus

Torsdag den 1 februari kl. 17.00-ca 19.30 har vi öppet hus på skolan för att visa vår verksamhet för nya vårdnadshavare och barn vilka är nyfikna på vår skola. Elever som ska börja i förskoleklass hösten 2024 är välkomna, även elever i andra årskurser då vi i dagsläget har möjlighet att utöka våra klasser. Varmt välkomna! Anmäl ert deltagande via våra kontaktuppgifter!

Elevens val

Under vecka 6 kommer samtliga elever att ha elevens val. Eleverna får då välja mellan flera olika alternativ/ämnen att arbeta med. Brukar vara en uppskattad och lärorik vecka!

Alla hjärtans dag café

Onsdag den 14 februari bjuder klass 4–5 in till sitt traditionella alla hjärtans dag café kl. 15.00-17.30. Alla hälsas hjärtligt välkomna! Pengarna eleverna tjänar går till deras lägerskola.

Bad och simträning

Under vecka 10 kommer klass 3, 4 och 5 åka och simträna.

Kompetensutvecklingsdag

Onsdag den 13 mars har personalen kompetensutvecklingsdag. Skolan, fritids och förskolan är då stängt.

Skolresa

Torsdag den 25 april åker hela skolan till Göteborgsoperan och Naturhistoriska museet. Eleverna längtar redan!